Get Into Tourism Customer Service με τη Goldair Handling!

Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η Goldair Handling, 15 στην Αθήνα και 5 στη Σαντορίνη!

Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με τη Goldair Handling και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος υπάλληλος αεροδρομίου στο Check In.

  • Απόκτησε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση, εστιασμένη στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάνε στην αγορά.
  • Απόκτησε εργασιακή εμπειρία, από εργοδότες στον κλάδο του Tourism Customer Service.
  • Βελτίωσε τις δεξιότητές σου σε θέματα ομαδικότητας και επικοινωνίας, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή σου.
  • Μάθε πώς να υποστηρίξεις τις δεξιότητές σου σε μία επαγγελματική συνέντευξη και φτιάξε ένα δυνατό βιογραφικό.
Όλοι οι συμμετέχοντες:
  • Θα ληφθούν υπόψη από τη Goldair Handling για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.
  • Θα λάβουν υποστήριξη από την Κοιν.Σ.Επ. knowl (μέχρι 6 μήνες) στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν επιπλέον ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.
Κύρια καθήκοντα και ευθύνες:
  • Προετοιμασία των ελεγκτηρίων εισιτηρίων που θα χρησιμοποιηθούν για κάθε πτήση
  • Έλεγχος εισιτηρίων, μεγέθους αποσκευών και έκδοση της κάρτας επιβίβασης
  • Έλεγχος ταξιδιωτικών εγγράφων (ταυτότητα, διαβατήριο, βίζα)
  • Επιβίβαση στο αεροσκάφος
  • Προετοιμασία για έξοδο επιβίβασης, ανακοινώσεις, παραλαβή αποσκευών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της πτήσης
  • Εξυπηρέτηση επιβατών που συνεχίζουν το ταξίδι τους με ανταπόκριση
  • Επικοινωνία τόσο με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας όσο και με τους εκπροσώπους ή τα πληρώματα των αεροπορικών
  • Έλεγχος του υλικού της αεροπορικής που εξυπηρετείται
  • Άλλες εργασίες που σχετίζονται με την ειδικότητα, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες
Ενδιαφέρεσαι;
Αυτά που χρειάζεται να έχεις είναι:
  • Πτυχίο Πανεπιστημίου ή Απολυτήριο Λυκείου
  • Γραπτή και προφορική γνώση Αγγλικών επιπέδου Lower-B2
  • Επιθυμητή τρίτη γλώσσα
  • Εξοικείωση με Η/Υ
  • Με προσήλωση στη λεπτομέρεια και την ομαδικότητα
  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
  • Ικανότητα λήψης πρωτοβουλιών και διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα εκτέλεσης εργασιών σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας παράλληλα μια επαγγελματική και αποτελεσματική προσέγγιση σε καταστάσεις υψηλού στρες
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, διπλωματικότητα, αυτοέλεγχο, οργανωτικότητα, ομαδικότητα, αποφασιστικό χαρακτήρα με την ικανότητα της αμφίδρομης επικοινωνίας και της «διαχείριση» δύσκολων πελατών

Δήλωσε τώρα συμμετοχή και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο του Τουρισμού.

Γίνε κι εσύ μέλος μιας ομάδας που χαρακτηρίζεται από την «Προοδευτική Σκέψη, την Καινοτόμο Δράση, και τη Σκληρή Δουλειά» – Δημήτρης Γκoλέμης, Ιδρυτής της Goldair, 1955.

Ήρθε το πρόγραμμα Get Into στην Ελλάδα!

Το Get Into έχει σχεδιαστεί ειδικά για νέους και νέες από 18 έως 30 ετών, με σκοπό να τους παρέχει την απαραίτητη εκπαίδευση και εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να βρουν δουλειά.

Πώς λειτουργεί;

Το πρόγραμμα συνδέει άμεσα την εκπαίδευση με πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες που έχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας, εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες διαφόρων κλάδων βοηθούν τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις απαραίτητες διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες από τους υποψήφιους εργαζόμενους, σήμερα.

Το περασμένο έτος, περίπου 6000 νέοι στο Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στο πρόγραμμα Get Into, του Prince's Trust από το οποίο έλαβαν εντατική εκπαίδευση και εργασιακή εμπειρία σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς.

3 στους 4 νέους που έχουν την υποστήριξη του προγράμματος συνεχίζουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Πού οφείλεται η επιτυχία του;
  • Εστιάζει στην αναντιστοιχία μεταξύ προσφερόμενων και ζητούμενων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένους εργασιακούς τομείς
  • Εμπλέκει εργοδότες στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος
  • Παρέχει στους νέους τις δεξιότητες και την εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να αναζητήσουν εργασία σε συγκεκριμένους κλάδους και να εξασφαλίσουν μία βιώσιμη θέση
  • Ενισχύει τις σχέσεις μεταξύ εργοδοτών και εκπαιδευτικών φορέων
  • Βοηθά τους νέους να αλλάξουν τη ζωή τους, κάνοντας ένα σημαντικό επαγγελματικό βήμα
  • Κάνει τη διαφορά στην τοπική κοινότητα παρέχοντας υποστήριξη, κατάρτιση και ευκαιρίες απασχόλησης
Ποιοι το υλοποιούν;

Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα υλοποιείται από το Prince’s Trust International, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση, σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες διαφόρων κλάδων.

1ος κύκλος Προγράμματος

Στην Ελλάδα η υλοποίηση του καινοτόμου προγράμματος Get Into ξεκίνησε με την Vodafone Ελλάδας, εστίασε στο χώρο των πωλήσεων και παρείχε εκπαίδευση σε τεχνικές δεξιότητες, καθώς και ευκαιρίες για on-the-job training στους συμμετέχοντες.

     
Σύντομα θα ανακοινωθούν νέα προγράμματα.

Κύκλοι Προγράμματος

1ος κύκλος: Get Into Sales από τη Vodafone

Ο 1ος κύκλος του καινοτόμου προγράμματος Get Into πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας και εστίασε στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ, προσφέροντας δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας/μία επιτυχημένος/η πωλητής/τρια, καθώς και ευκαιρίες για on-the-job training στους συμμετέχοντες.


Φορείς Υλοποίησης

Το Prince's Trust International στηρίζει τους νέους. Ιδρύθηκε από τον Πρίγκιπα της Ουαλίας τον Νοέμβριο του 2015, και έκτοτε μοιράζεται τα επιτυχημένα προγράμματα και την εμπειρία του The Prince's Trust, το οποίο, για περισσότερα από 40 χρόνια, βοήθησε περισσότερους από 870.000 νέους να μεταμορφώσουν τη ζωή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εργαζόμαστε σε συνεργασία με οργανισμούς σε όλο τον κόσμο για να υποστηρίξουμε τοπικά προγράμματα και πρωτοβουλίες που βοηθούν τους νέους ηλικίας 13-30 ετών να βρουν δουλειά, να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν δεξιότητες. Τα προγράμματα για τη νεολαία δημιουργούν ευκαιρίες
για τους νέους να ευδοκιμήσουν, βοηθώντας τους να αυξήσουν την αυτοπεποίθησή τους και να αξιοποιήσουν τις ικανότητες και την εμπειρία τους. Για να πετύχουμε τον στόχο μας στέλνουμε εμπειρογνώμονες σε κάθε χώρα για να βοηθήσουν στην υλοποίηση των αρχικών πιλοτικών προγραμμάτων, προσαρμόζοντας τα προγράμματά μας στις τοπικές ανάγκες και παρέχοντας συνεχή υποστήριξη για την επίτευξη βιώσιμης μελλοντικής υλοποίησής τους.
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη ιδρύθηκε το 1972 από τον Πρόδρομο - Μποδοσάκη Αθανασιάδη, ο οποίος αποφάσισε να διαθέσει την περιουσία του για την προώθηση της εκπαίδευσης, της υγείας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Επιπλέον, το Ίδρυμα υποστηρίζει ΜΚΟ που εργάζονται με κοινωνικά ευπαθείς ομάδες. Το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει βαθιά γνώση του κοινωφελούς μη κερδοσκοπικού τομέα στην Ελλάδα και από τη στιγμή της ίδρυσής του ως σήμερα έχει διαχειριστεί περισσότερα από €400 εκατομμύρια, που έχουν δαπανηθεί δίνοντας έμφαση στη μείωση της ανισότητας των ευκαιριών, στην εκπαίδευση των νέων, στη βελτίωση ιατρικών και ερευνητικών υποδομών και στην προώθηση της προστασίας του περιβάλλοντος.
Σε μόλις 6 χρόνια, η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. knowl έχει προσφέρει απολύτως δωρεάν, υπηρεσίες εκπαίδευσης, κατάρτισης και συμβουλευτικής, σε 4.000+ άτομα και έχει (συν)διοργανώσει δωρεάν διαδραστικά εκπαιδευτικά σεμινάρια δεξιοτήτων για περισσότερους από 6.000 ωφελούμενους (ευπαθείς κοινωνικές ομάδες). Παράγουμε πρωτογενές εκπαιδευτικό περιεχόμενο και διαδικτυακές πλατφόρμες σε πληθώρα γνωστικών αντικειμένων #διαπροσωπικές και εγκάρσιες δεξιότητες #διαλειτουργικές δεξιότητες #ψηφιακές δεξιότητες #εξέλιξη startups #επιχειρηματικά σχέδια #mentoring-coaching #design thinking #εργασία.
Τα έργα μας ενδυναμώνουν τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, ανεξάρτητα από τη φυλή, την ηλικία, το φύλο, τη θρησκεία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τις πολιτικές πεποιθήσεις, το επαγγελματικό και προσωπικό υπόβαθρο. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση, μεταξύ άλλων, στους νέους εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs), άνεργους, γυναίκες, άτομα με μειωμένη οικονομική δυνατότητα που αποκλείονται από τις μαθησιακές διαδικασίες ή / και με περιορισμένες δεξιότητες, πρόσφυγες και startuppers. Συμπράττουμε και συνεργαζόμαστε στενά με τον ευρωπαϊκό ακαδημαϊκό χώρο, τη βιομηχανία, την αγορά εργασίας και την κοινωνία των πολιτών, μέσω ενός ανοικτού συμμετοχικού δικτύου. Πολλά από τα πολυάριθμα ευρωπαϊκά μας προγράμματα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση διακρίθηκαν ως Βέλτιστες Πρακτικές και το 2016 βραβευθήκαμε στα Education Business Awards για τον Επιταχυντή Δεξιοτήτων "Mellon", το πρόγραμμα που βελτιώνει τη ζωή εκατοντάδων συμπολιτών μας μέσω αναβάθμισης δεξιοτήτων και απόκτησης εργασίας. Η ομάδα μας ξεχωρίζει για τη συμπληρωματικότητα των γνώσεων, εμπειριών, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των ανθρώπων της, και χαρακτηρίζεται από την κοινή βούληση, τη δέσμευση, την αυτονομία, την αξιοπιστία και κυρίως το ήθος της.

Συνεργαζόμενες Εταιρείες

Η Goldair Handling είναι πάροχος υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης επιβατών, αεροσκαφών και εμπορευμάτων. Πελάτες της Goldair Handling είναι κατά κύριο λόγο αεροπορικές εταιρείες εμπορικών πτήσεων, γενικής αεροπορίας και μεταφοράς φορτίου.
Σήμερα η Goldair Handling δραστηριοποιείται σε 3 χώρες και συνολικά σε 31 αεροδρόμια. Συγκεκριμένα σε 26 αεροδρόμια στην Ελλάδα σε δύο αεροδρόμια στην Κύπρο (Λάρνακα, Πάφος) μέσω της εταιρείας Louis-Goldair Services (LGS), και σε τρία στη Βουλγαρία (Σόφια, Μπουργκάς και Βάρνα) μέσω της θυγατρικής, Goldair Handling Bulgaria.
Παράλληλα, η Goldair Handling έχει αναπτύξει νέες συνεργασίες παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες, και μεταφέροντας τεχνογνωσία διαμέσου του εξειδικευμένου της προσωπικού

με κύριο στόχο τις αναδυόμενες αγορές, με πρόσφατο παράδειγμα την επιτυχημένη συνεργασία με την εταιρεία ICAS, που δραστηριοποιείται στα αεροδρόμια Addis Ababa και Dire Dawa στην Αιθιοπία.

Η Goldair Handling αναγνωρίζει ότι ο πιο βασικός πυλώνας της επιτυχίας και της ανάπτυξής της σε όλους τους τομείς, είναι οι άνθρωποί της.

Οι εργαζόμενοι της Goldair Handling δημιουργούν αξία όχι μόνο για την ίδια την εταιρεία, αλλά και για τους πελάτες της, γι’ αυτό το λόγο η εταιρεία στηρίζει μία εργασιακή κουλτούρα στην οποία οι υπάλληλοι νιώθουν πολύτιμοι και εργασιακά ασφαλείς, παρέχοντάς τους άρτιες συνθήκες εργασίας, συνεχή ανάπτυξη τόσο των τεχνικών τους δεξιοτήτων όσο και των προσωπικών και κοινωνικών ικανοτήτων τους και καλλιεργώντας μια εργασιακή κουλτούρα ομαδικότητας, αλληλοσεβασμού και αφοσίωσης.

Για να προσφέρει μια πολύτιμη εργασιακή εμπειρία η Goldair Handling έχει ως οδηγό τις παρακάτω συμπεριφορές οι οποίες χαρακτηρίζουν κάθε ενέργεια και δραστηριότητα των εργαζομένων της:

  • Αμεσότητα / Προσαρμογή: Αντιδρώ άμεσα και αποτελεσματικά στις προκλήσεις
  • Συνέπεια: Είμαι συνεπής στις πράξεις και στις δεσμεύσεις μου
  • Ομαδικότητα: Είμαι ζωντανό κύτταρο της ομάδας
  • Σεβασμός: Σέβομαι τη γνώμη και τη δουλειά του καθενός μας.

Η Vodafone Ελλάδας είναι κορυφαίος πάροχος ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και μέλος του Ομίλου Vodafone, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους τηλεπικοινωνιών στον κόσμο. Με δραστηριότητα στην Ελλάδα από το 1992, η Vodafone οδηγεί την αγορά μπροστά και συνεχίζει να συνεισφέρει σε καινοτομία, έχοντας επενδύσει από το 2008 πάνω από 1,5 δισ. ευρώ. Σήμερα, η εταιρία παρέχει συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας που στηρίζουν αξιόπιστα τις καθημερινές ανάγκες των πελατών της, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες σταθερής, κινητής, internet και τηλεόρασης, εξειδικευμένες λύσεις για επιχειρήσεις, καθώς και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Επιπλέον, η Vodafone ανταποκρίνεται με ουσιαστικό τρόπο στις σύγχρονες προκλήσεις, προσηλωμένη στις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Η Vodafone Ελλάδας διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο Οπτικών Ινών στην Ελλάδα, ενδυναμώνοντας της υπηρεσίες σταθερής και Internet. Παράλληλα, η εταιρία επεκτείνει διαρκώς το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο στην κινητή, με εκτενή κάλυψη 3G και 4G και υπηρεσίες 4G+ που προσφέρουν υψηλές ταχύτητες, ποιότητα και αξιοπιστία στους συνδρομητές της, ενώ παρέχει την τεχνολογία HD Voice για εντυπωσιακά καθαρό ήχο.

Η Vodafone αναγνωρίζεται ως έμπειρος και καινοτόμος συνεργάτης που στηρίζει κάθε σύγχρονη ανάγκη για επικοινωνία με ποιοτικές και πρωτοποριακές λύσεις και μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης. Τα καταστήματα Vodafone παρέχουν την καλύτερη εμπειρία λιανικής μέσα από ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Αποτελούν έναν μοναδικό προορισμό για όλους όσους θέλουν να γνωρίσουν από κοντά τα τελευταίας τεχνολογίας 4G Smarphοnes, Tablets και Αξεσουάρ, ενώ εκεί η Ομάδα Internet Vodafone βοηθά τους πελάτες να εξοικειωθούν με την χρήση του mobile internet και τη συσκευή τους.